piątek, 29 maja 2015

WPIS, KTÓRY EWIDENTNIE NIE JEST ROZDZIAŁEM

Hej Kochane! :*
Nawet nie wiecie jak długo się broniłam, przed tym wpisem.. Jak długo biłam się z myślami, czy to dobra decyzja.. Ale niestety ostatnie dni mnie w tym utwierdziły.
Szkoła zajmuje teraz bardzo dużo czasu w moim życiu. Sprawdziany, kartkówki, prezentacje, poprawy i tym podobne rzeczy.. Nie mam czasu na życie prywatne, nie mówiąc już o blogu. 
Dlatego niestety jestem zmuszona, do zrobienia sobie przerwy przynajmniej do końca czerwca. 
Potrzebuję pewnego odpoczynku i również świeżego spojrzenia na mojego bloga :)
Mam nadzieję, że rozumiecie moją decyzję? :3
Do napisania za jakiś czas! 

PS. Ciągle jestem dostępna na ask'u :)
PS. 2 Nadal staram się nadrobić zaległości u Was :)

Buziaki, 
Ala :*

4 komentarze:

  1. Szkoda :(
    Jednak ja będę czekać na twój powrót ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda... Ale doskonale Cię rozumiem. Sama ledwo daję sobie radę. W tym tygodniu u mnie również nie pojawiła się żadna nowość, ponieważ szkoła, kartkówki, prezentacje, projekty i inne rzeczy zajmują mi maximum czasu. Na blogach mam takie zaległości, że aż wstyd się przyznawać.
    Przykro mi, jednakże doskonale rozumiem Twoją decyzję. :)
    Czekam aż się z wszystkim uwiniesz! :*
    Do napisania! ♥
    I powodzenia... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozumiemy, Kochana! ;**
    Jest mi niezwykle szkoda, iż będę musiała czekać tak długo, ale bądźmy ludźmi- doba to faktycznie czasem zbyt mało.
    Wierzę, że szybko pozałatwiasz swoje sprawy i jeszcze szybciej do nas wrócisz! ;*
    Powodzenia, Kochaniutka! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, każda z nas doskonale cię rozumie. Szkoła to największe zło świata... -.- Także spokojnie, poczekamy sobie tyle czasu, ile będzie trzeba. Bo na pewno będzie warto :)
    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń